Alla inlägg under januari 2009

Av Lisette - 6 januari 2009 17:06

Hej och förlåt för att jag inte har skrivit här på år och dar :) men för det mesta orkar jag bara inte...


Igår och idag har jag varit med Peg :) vi har sett en väldigt bra film som heter: När mörkret faller! Ni borde verkligen se den, väldigt sorglig :P

Sen har vi typ tjockat i oss glass,chips,cheesebolls och en massa.. skäms på oss :''D Vi var även på stan innan det, båda hade högklackat och vi höll på att dö efter ett tag :P Jag shoppade en hel del.. jeans, en mascara, örhängen och en liten present till mamma som fyller år snart  och en jacka som jag ångrar att jag köpte.. den var nämligen för stor :P men jag blev stressad, så det blev att jag köpte den iaf.. och det bästa var ju att de inte var nån garanti eftersom den var på rea (350 kr nu) .. så nu har jag slösat mkt pengar på ingenting kan man säga.. fast jag ska ändå dit imorgon och kräva pengarna tillbaka!! Lite schysta kan dom ju vara, annars blir jag väldigt ledsen :(


Tralalala, nä snart ska jag nog följa med mor min till solariumet och få lite färg :) Hejdå och tack för att du kollade in här :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards